fattah amin playboy itu suami aku


So itu jelah yg Wani boleh bgtau korang tentang Fattah Aminso korang boleh follow dia kat twitterjust klik jer link kat atas tu. Siri ini disiarkan pada 11 November 2013 hingga 30 Disember 2013 di Slot Akasia TV3 menggantikan Love You Mr.


Pin On Muslim Girls

Abdul Fattah Mohd Amin ialah seorang pelakon penyanyi dan model Malaysia.

. He has since made a name for himself appearing on shows like the 2014 series Cinta Ibadah and the 2015 drama Cinta Jannah. KEJAYAAN seorang suami kerana adanya isteri yang menjadi penguat tulang belakang. Pada tahun 2015 Fattah secara umum diterima.

Disebalik setiap warna itu tersembunyi pelbagai maksud. He is known for playing as Adrian the main character in the drama Playboy Itu Suami Aku. Afina mempunyai seorang adik kembar tidak seiras Afisya Cha Cha Maembong ataupun Fisya yang suka bersosial dan merupakan salah seorang teman wanita kepada Adrian.

Drama Fattah Amin Palyboy itu suami saya Slot Akasia Ciktie Dot Com. Playboy Itu Suami Aku. Adalah sebuah seri drama televisi Malaysia 2013 adaptasi dari novel 2013 berjudul sama karya Suri Ryana yang diterbitkan oleh Kaki Novel.

He is popular for being a TV Actor. Im an actor a singer a model a brand ambassador an entrepreneur and just another human being trying to inspire everyone to be the best version of ourselves. Stream Love Fattah Amin Playboy Itu Suami Aku By August Shinee Listen Online For Free On Soundcloud Pastu kan tgh aku cari lagu rindukan lah ala lagu tema pisa tu tu pastu.

NamaAbdul Fattah bin Mohd Amin Nama PopularFattah Amin Umur23 Years Old NamaNur Risteena Munim bt. Sumpah Aku Cinta Padamu 2013 Getar Jiwa 2013 Darjat 2013 Awards. Fattah Amin Abdul Fattah Bin Mohd Amin adalah aktor dan penyanyi dari Malaysia.

Abdul Fattah bin Mohd Amin born 14 September 1990 citation needed is a Malaysian actor and singer. He stars alongside Chacha Maembong on Playboy Itu Suami Aku. Afina mempunyai seorang adik kembar tidak seiras Afisya Cha Cha Maembong ataupun Fisya yang suka.

Halaman ini just untuk peminat fattah amin and nur risteena munim hope ramai2 like page nii. His birthday what he did before fame his family life fun trivia facts popularity rankings and more. Share your videos with friends family and the world.

Tentang kehadiran seorang Isteri. Playboy Itu Suami Aku mengisahkan Afina Nur Risteena seorang gadis lemah lembut dan sopan santun ditemukan jodoh dengan Adrian Fattah Amin seorang playboy. Beliau mula meraih kemasyhuran sebagai juara Hero Remaja 20112012 dan terkenal menerusi peranan sebagai watak utama Raja Adrian Benjamin dalam drama Playboy Itu Suami AkuBeliau juga dikenali menerusi watak Inspektor Haikal dalam Gerak Khas Kapten Ejaz.

Biodata artis Malaysia Fattah Amin - Bagi yang baru hendak mengenali pelakon Playboy itu Suami Aku ini Fattah Amin merupakan salah seorang finalis hero remaja bagi tahun 2012 dan beliau turut membintangi beberapa buah drama sebelum ini Jika gadis diluar sana melihat dari sudut luaran Fattah Amin sudah tentu dapat membuat kesimpulan peribadi dengan. Actor who first rose to fame starring as Adrian on the 2013 series Playboy Itu Suami Aku. Tapi satu benda yang saya selalu nampak dan nak buat sharing pada kalian hari ini.

Sekiranya posisi kalian sekarang adalah seorang isteri ketahuilah. Merupakan siri drama televisyen Malaysia 2013 adaptasi dari novel 2013 dengan tajuk sama karya Suri Ryana terbitan Kaki Novel. Episod 28Mengisahkan Afina seorang gadis lemah lembut dan sopan santun ditemukan jodoh dengan Adrian seorang playboyPelbaga.

He is known for playing as Adrian the main character in the drama Playboy Itu Suami Aku. Fattah Amin is a member of TV Actor. Drama Playboy itu suami saya Slot Akasia Biodata Fattah Amin Pelakon Drama Playboy Itu Suami Aku.

Beliau mula meraih kemasyhuran sebagai juara Hero Remaja 20112012 dan terkenal menerusi peranan sebagai watak utama Raja Adrian Benjamin dalam drama Playboy Itu Suami Aku. Hi I am Fattah Amin. Abdul Fattah Mohd Amin lahir 14 September 1990 ialah seorang pelakon penyanyi dan model Malaysia.

FULL Playboy Itu Suami Aku. Arrogant dan dijangka akan bersiaran awal bulan ini November 2013. ArrogantDrama arahan Azmi Hatta ini dibintangi oleh Fattah Amin Risteena Munim Chacha Maembong dan.

Beliau yanylh mulanya meraih kemasyhuran sebagai juara Hero Remaja 20112012 dan terkenal menerusi peranan sebagai watak utama Raja Adrian Benjamin dalam drama Playboy Itu. Playboy Itu Suami Aku. Playboy Itu Suami Aku.

Jika pada awal kemunculan Fattah pernah digelar pelakon kayu kerana lakonan yang kelihatan agak kekok dalam sebuah drama bersiri Playboy Itu Suami Aku. Playboy Itu Suami Aku. He has since made a name for himself appearing on shows like the 2014 series Cinta Ibadah and the 2015 drama Cinta Jannah.

Okay Skarang nie kita pergi plak ke Heroinnya iaitu Risteena Munimcheck it out. Playboy Itu Suami Aku TV3 2013 Cinta Jannah TV3 2013. Betapa pentingnya peranan kalian dalam mengubah seorang suami itu juga.

Actor who first rose to fame starring as Adrian on the 2013 series Playboy Itu Suami Aku. Pelakon dan usahawan Nur Fazura puji kesungguhan suaminya Fattah Amin memainkan watak sebagai Awang dalam filem Mat Kilau. Seri tersebut disiarkan pada 11 November 2013 hingga 30 Desember 2013 di Slot Akasia TV3 menggantikan Love You Mr.

Fattah Amin ni pernah berlakon dalam drama Memberku Hawa musim ke-2 dan cinta Jannah sebelum ni. ArrogantDrama garapan Azmi Hatta tersebut dibintangi oleh Fattah Amin Risteena. Fattah Amin merupakan salah seorang artis tanah air yang kini mendapat tempat di kalangan para peminat.

Mungkin ada yang perasan mungkin tidak. Beliau juga dikenali menerusi watak Inspektor Haikal dalam Gerak Khas Kapten Ejaz Fakhri dalam Suri. Dia dikenal sebagai Adrian karakter utama dalam drama Playboy Itu Suami Aku.

Fattah Amins age is 31. After his debut performance was criticized for lack of inventory as an actor Fattah waited for two years to prove himself. He has since made a name for himself appearing on shows like the 2014 series.

After his debut performance was criticized for lack of inventory as an actor Fattah waited for two years to prove himself. In 2015 Fattah was generally accepted as an actor because of acting stints in. Fattah Amin was born on September 14 1990 in Kuala Lumpur Malaysia.

Setelah kinerja debutnya dikritik karena kurangnya persediaan sebagai aktor Fattah menunggu selama dua tahun untuk membuktikan bakatnya. Fattah Amin was born on the 14th of September 1990. Abdul Fattah bin Mohd Amin born 14 September 1990 is a Malaysian actor and singer.

Tak sangka juga dapat pegang watak Raja Adrian Benjamin dalam drama Playboy Itu Suami Aku ni. Actor who first rose to fame starring as Adrian on the 2013 series Playboy Itu Suami Aku. Saya tahu saudara Fattah Amin dulu banyak kali dikecam kerana lakonan dia.

Fattah Amin pelakon baru ni.


Pin On Brainfood


Pin On News


Pin On News


Pin Di Islamic Quotes


6 Gambar Syamsul Yusof Isteri Di Tanah Suci Tunai Umrah Tanah Suci Pengetahuan Gambar


Pin By Izzah Amir On Books Obessions Novels To Read Best Novels Novels


Pin On News


Image Result For Novel Melayu Wattpad Buku Remaja Hipster Jay


Pin On Youtube Miss Viral Tv


Pin On News


Artis Janda Ganggu Kehidupan Rumahtangga Aqasha Panas Isu Baru Yang Panas Kini Timbul Dengarnya Seorang Artis Wanita Berstatus Jan Artis Home Wrecker Betina


Pin On Her Hijab


Sufi Af Terima Hadiah Misteri Peminat Penyanyi Af 2015 Kelahiran Singapura Yang Popular Dengan Lagu Aku Sanggup Sufi Rashid Ini Mengakui Pen Penyanyi Lagu


Pin Di Brainfood


Pin On Malay Books


Related Image


Pin On News


Pin On News


41 Gambar Nora Danish Suami Adakan Majlis Doa Selamat Pelakon Nora Danish Dan Suaminya Nedim Nazri Semalam Telah Mengadakan Satu Majli Gambar Suami Artis

Related : fattah amin playboy itu suami aku.